1. Pages:
  2. 1
  3. ...
  4. 40
  5. 41
  6. 42
  7. 43
  8. 44
  9. 45
  10. 46
  11. ...
  12. 52

Usługa przeglądu i konserwacji skanerów

W celu zapewnienia kompleksowej obsługi dla Naszych klientów, oferujemy Państwu usługę wsparcia technicznego skanerów, które są integralną częścią środowiska Plus Workflow.

System elektronicznego obiegu dokumentów Plus Workflow obsługuje zarówno pliki docierające do organizacji w postaci elektronicznej, jak również zeskanowane obrazy dokumentów papierowych. więcej…

Elektroniczna rezerwacja sal konferencyjnych

System zarządzania procesami biznesowymi Plus Workflow umożliwia elektroniczną rezerwację sal konferencyjnych. Uprawniony użytkownik zarządza wszystkimi salami za pomocą jednego systemu.

W każdym przedsiębiorstwie znajduje się co najmniej jedno pomieszczenie przeznaczone do rozmów biznesowych. więcej…

Nowe umiejętności pracowników Suncode

Pracownicy Suncode wzięli udział w szkoleniach finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wszyscy uczestnicy ukończyli szkolenie z wynikiem pozytywnym i otrzymali certyfikaty.

Akademia Nowoczesnego Pracownika to szkolenia prowadzone w formie e-learningowej z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych więcej…

Wsparcie dla klientów Suncode

Firma Suncode wprowadza dla swoich klientów usługę wparcia. Klienci już dziś mogą zamówić usługę help-desk dla swojej organizacji.

Usługa Help-desk jest usługą wsparcia technicznego dla administratorów i kierowników projektów. Celem usługi jest pomoc w codziennej obsłudze i konfiguracji systemów informatycznych dostarczanych przez Suncode. więcej…

  1. Pages:
  2. 1
  3. ...
  4. 40
  5. 41
  6. 42
  7. 43
  8. 44
  9. 45
  10. 46
  11. ...
  12. 52