1. Pages:
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. 6
  8. 7
  9. 8
  10. ...
  11. 46

Podjęcie współpracy z firmą z branży windykacyjnej

Bardzo miło nam poinformować, iż rozpoczęliśmy współpracę z jedną z wiodących firm windykacyjnych. Współpracę zapoczątkowała wnikliwa analiza wybranych procesów w firmie, co stanowiło podstawę do wszczęcia prac wdrożeniowych. Implementacja obejmuje optymalizację i usprawnienie procesów HR w firmie, proces delegacji pracowniczych, obiegu faktur oraz proces zapotrzebowań zakupu.  więcej…

Certyfikat SSL/TSL – szyfrowanie danych staje się standardem bezpieczeństwa

Pomysł, aby szyfrować dane przesyłane pomiędzy przeglądarką a serwerem strony internetowej sięga początku lat 90-tych XX wieku. HTTPS stał się światowym standardem w internetowej bankowości oraz e-commerce, prawidłowo wdrożony pozytywnie wpływa na pozycjonowanie i wyszukiwanie przez Google. Przez takie serwisy jak Facebook jest on wręcz wymagany do zintegrowania z prowadzonym sklepem internetowym. więcej…

Nad Polskę nadciąga chmura… obliczeniowa

Tylko 8% polskich przedsiębiorstw korzysta z chmury obliczeniowej, co daje nam… 28 miejsce w UE. Gorszego miejsca w tym rankingu już nie zajmiemy. Od europejskich liderów – Holandii i Malty dzieli nas prawdziwa przepaść.

więcej…

Proces akceptacji wzoru opakowań w Millano

Millano to producent m.in.: czekolady, cukierków czy bombonierek z wieloletnim doświadczeniem. Przez 35 lat działalności firma zdobyła szerokie doświadczenie produkcyjne oraz dopracowała do perfekcji wytwarzanie niepowtarzalnych kompozycji smakowych. Produkty Millano są eksportowane do ponad 50 krajów w tym USA, Wielkiej Brytanii, Chin, Japonii, Australii, Belgii czy Meksyku. Millano Group w swoim portfolio posiada takie marki jak: Baron Excellent, Pomorzanka, Hibbi, Elitchoco. Tym samym Millano to największy producent i dostawca produktów sygnowanych logotypami największych sieci handlowych w kraju i zagranicą. więcej…

Zmiana uczestnika procesu z Plus Task Manager

Czasami trudno uniknąć błędu. Ważne jednak jest, by móc prawidłowo zareagować w sytuacji, gdy np. zadanie omyłkowo zostało skierowane do niewłaściwego adresata. Niegdyś ratunkiem było skierowanie problemu do zewnętrznego serwisu. Obecnie wystarczy kilka kliknięć, aby administrator systemu mógł naprawić błąd. więcej…

  1. Pages:
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. 6
  8. 7
  9. 8
  10. ...
  11. 46