Podsumowanie 2017

Rok 2017 był kolejnym pozytywnym rokiem dla Suncode. Spółka już od prawie 11 lat odnosi sukcesy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym, nabierając jednocześnie cennego doświadczenia.

Mając na uwadze najważniejsze wartości Suncode, czyli profesjonalne i kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania procesami biznesowymi i dokumentami, które są dostosowane do potrzeb klienta, rozpoczęliśmy nowe wdrożenia i zyskaliśmy nowych klientów. Do grona nowych użytkowników systemu Plus Workflow dołączyli m.in. Eobuwie, Bibus Menos czy El-Cab. W rezultacie Suncode współpracuje już z ponad 100 firmami, a jeśli weźmiemy pod uwagę podmioty powiązane, uzyskamy liczbę aż 250 organizacji korzystających z rozwiązań. Z tego miejsca dziękujemy za zaufanie i współpracę.

Wraz z doświadczeniem konsultantów Suncode rozwinął się także system Plus Workflow. Nowe funkcjonalności to m.in. nowe wtyczki, np. NIP Checker, który spełnia oczekiwania klientów w świetle zmian dot. płatników VAT. Kolejnym nowym modułem jest Task Manager, który pozwala na zmianę użytkownika przypisanego do zadania, a także Plus Restore, który umożliwia przywracanie procesów bez potrzeby angażowania serwisantów Suncode. Tym samym użytkownicy zyskali większą niezależność i swobodę w operowaniu procesami biznesowymi. Dodatkowo powstały też nowe funkcjonalności w zestawie narzędzi administracyjnych, a także integracja z Symfonia C2FK i wiele innych.

Ważnym elementem strategii Suncode jest internacjonalizacja. W 2017 roku, przez wzgląd na rozpoczęcie projektów za granicą, stworzyliśmy kilka wersji językowych systemu, by dostosować się do potrzeb i wymagań nowych klientów. W roku 2018 będziemy kontynuować zagraniczne projekty i dalej rozwijać się w tym kierunku.

Wymienione sukcesy przyczyniły się do wzrostu zysków firmy w stosunku do poprzedniego roku.

2017 rok był również ważny dla pracowników Suncode z racji dekady istnienia. Było to niezmiernie ważne wydarzenie, podczas którego mogliśmy zobaczyć postępy firmy poczynione przez 10 lat, ocenić działania firmy i zdefiniować dalsze kierunki rozwoju.

Dziękujemy klientom za tak pozytywny rok 2017. Bez Was i zaufania, którym nas obdarzyliście, nie mielibyśmy okazji do rozwoju i nabierania doświadczenia. Mamy nadzieję, że także w Waszej opinii współpraca przebiega pomyślnie.