Wsparcie dla klientów Suncode

Firma Suncode wprowadza dla swoich klientów usługę wparcia. Klienci już dziś mogą zamówić usługę help-desk dla swojej organizacji.

Usługa Help-desk jest usługą wsparcia technicznego dla administratorów i kierowników projektów. Celem usługi jest pomoc w codziennej obsłudze i konfiguracji systemów informatycznych dostarczanych przez Suncode.

Help-desk obejmuje nie tylko konsultacje z doświadczonymi pracownikami Suncode, ale również realizację drobnych prac na serwerze klienta. W zakres usługi wchodzą m.in. konsultacje dotyczące funkcjonalności systemów oferowanych przez Suncode oraz ich prawidłowej konfiguracji, a także warunków technicznych funkcjonowania systemów z rodziny Plus Workflow. Konsultanci Suncode pomogą również rozwiązać nurtujące kwestie w zakresie wdrożonych procesów biznesowych oraz w tworzeniu nowych modeli. Help-desk obejmuje również wykonywanie drobnych prac na serwerze klienta związanych m.in. z ustawianiem widoków, powiadomień, zarządzaniem użytkownikami i ich uprawnieniami, konfiguracją zadań zaplanowanych, zmianą ustawień istniejących stacji skanujących.

Usługa Help-desk ma formę pomocy zdalnej w rozwiązaniu zgłaszanego problemu. Klienci mogą kontaktować się z przedstawicielami firmy Suncode drogą telefoniczną lub mailową od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 17. Usługa Help-desk zapewnia klientom wsparcie techniczne zgodne z najlepszymi standardami jakościowymi.

Jeżeli są Państwo zainteresowani uzyskaniem dalszych informacji na temat usługi help-desk uprzejmie prosimy o kontakt z przedstawicielem Naszej firmy lub przesłanie zapytania na adres: sprzedaz@suncode.pl