Jakość ISO 9001

Posiadamy bogate doświadczenia z zakresu wdrożeń różnych procesów biznesowych w przedsiębiorstwach różnych branż i w różnych obszarach ich działalności. W zakresie zarządzania jakością mieliśmy przyjemność wdrażać i usprawniać takie procesy jak:

  • zarządzanie i archiwizacja pełnej dokumentacji ISO 9001 (księga jakości, procedury, instrukcje),
  • proces działań korygujących i zapobiegawczych,
  • proces audytów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z harmonogramowaniem,
  • proces nadzoru nad urządzeniami kontrolno–pomiarowymi,
  • proces postępowania z wyrobem niezgodnym,
  • proces autoryzacji zmian w  dokumentacji ISO 9001,
  • proces ustalania celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych wraz z przypisaniem zadań do realizacji i ich weryfikacji,
  • monitorowanie stopnia realizacji celów procesów przez ich właścicieli,
  • proces zapotrzebowań na przeprowadzenie testów,
  • archiwizacja zapisów jakości (w tym sprawozdań z przeglądów zarządzania, protokołów awarii, itp.),
  • proces nadzoru nad wzornikami,
  • proces publikacji dokumentacji ISO 9001,
  • karty klasyfikacji dostawców wraz z ich oceną,
  • plany jakości.