Plus DMS

Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga informatycznego wsparcia procesów biznesowych i zarządzania dokumentami. Wsparcie w zakresie zarządzania dokumentami, a więc informacją oferuje Plus DMS. System Plus DMS (Document Management System) służy zarządzaniu wszelkiego typu dokumentami w przedsiębiorstwie (dokumentami tradycyjnymi oraz elektronicznymi). W oferowanym rozwiązaniu, odpowiednio klasyfikowane i opisywane (indeksowane) dokumenty są zapisywane (np. poprzez skanowanie) w odpowiednich strukturach systemu DMS. Dzięki powyższemu, każdy użytkownik omawianego systemu uzyskuje natychmiastowy dostęp do żądanego dokumentu z dowolnej lokalizacji za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Wyszukiwanie dokumentów w systemie odbywa się za pomocą odpowiednich kryteriów wyszukiwania (słów kluczowych). System elektronicznego skanowania i archiwizacji dokumentów Plus DMS kierowany jest do różnych branż i organizacji takich jak banki, firmy ubezpieczeniowe, leasingowe, produkcyjne, FMCG, sieci handlowe, itp. Plus DMS jest rozwiązaniem informatycznym wspierającym praktyczne każdy obszar funkcjonowania przedsiębiorstwa. Plus DMS może być wykorzystany na potrzeby skanowania i archiwizacji kompletu dokumentów klienta (wniosek, umowa, oświadczenia, reklamacje, korespondencja, inne), umów z klientami, faktur (faktury przychodzące, korekty, PZ, zamówienia), akt osobowych (części A, B, C) czy dokumentacji produktowej.

dms_schema

Plus DMS został zaprojektowany tak, aby praca z nim była efektywna, intuicyjna i przyjemna. System w całości dostępny jest w wielu wersjach językowych.

Do najważniejszych funkcji Plus DMS należy zaliczyć:

  • natychmiastowy dostęp do żądanego dokumentu bądź całego ich kompletu z poziomu przeglądarki internetowej zgodnie z kryteriami wyszukiwania
  • zaawansowane metody wyszukiwania dokumentów – wyszukiwanie pełno tekstowe, na podstawie wartości kodów kreskowych, itp.
  • elektroniczna archiwizacja dokumentów skanowanych – zarówno w instalacjach produkcyjnych (np. skanowanie 1 000 000 stron miesięcznie), jak i jednostkowych
  • weryfikacja, wersjonowanie i kontrola jakości dokumentów
  • archiwizacja wszelkich typów dokumentów elektronicznych (np. MS Office, PDF, XML)
  • autoryzacja użytkowników, szyfrowanie dokumentów i transmisji, a także unikalna koncepcja zarządzania zapisem dokumentów
  • możliwość stosowania profili użytkowników i wyglądów zgodnie z dostępnymi szablonami
  • budowanie dowolnych raportów i statystyk
  • interfejsy do zewnętrznych systemów informatycznych (np. ERP, Workflow, CRM)
  • pełen zestaw narzędzi programistycznych SDK
  • niezależność od platformy operacyjnej i sprzętowej

W systemie Plus DMS odzwierciedlone zostają zatem najważniejsze dokumenty firmy w jednym centralnym, elektronicznym i bezpiecznym repozytorium. Dzięki takiemu rozwiązaniu przedsiębiorstwa panują i zarządzają całością informacji, obniżają koszty przechowywania dokumentów, a ponadto elektroniczne archiwum zapewnia dostęp do nich przez 24h/dobę – 7 dni w tygodniu.