Rozwiązania

Oferujemy wiele rozwiązań w zakresie digitalizacji oraz usprawniania procesów biznesowych. Nasz system to odpowiedź na potrzeby współczesnych firm.

Plus Workflow – zarządzanie procesami i obiegiem dokumentów

To nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie BPM do zarządzania procesami biznesowymi i dokumentami. Plus Workflow wspiera elektroniczny obieg dokumentów, skanowanie dokumentów i OCR. Umożliwia również projektowanie nowych procesów biznesowych, przy wykorzystaniu Plus Workflow Editor oraz tworzenie e-dokumentów i archiwizowanie treści. Głównym celem systemu jest redukcja kosztów i optymalizacja procesów biznesowych.

System Plus Workflow to rozwiązanie pozwalające na zgłaszanie i akceptację zapotrzebowań zakupu, łączenie faktur z zamówieniami, rejestrację korespondencji wychodzącej i przychodzącej, tworzenie i opiniowanie umów i kontraktów oraz przechowywanie dokumentów pracowniczych w formie e-Teczki.

Jest to graficzne studio modelowania procesów biznesowych dla Plus Workflow. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest samodzielne budowanie oraz uruchamianie kolejnych obiegów dokumentów, posługując się jednym z najbardziej popularnych standardów modelowania Business Process Model and Notation.

System Plus Workflow jest wyposażony w szereg modułów, dzięki którym praca z systemem jest łatwa i przyjemna, a koszty realizowanych procesów są niższe. Należą do nich m.in.: Plus e-Faktura, Plus e-Dokumenty, Plus Mail, Plus Assets, Plus Mobile, Plus Delegacje, Plus Task Manager, Plus NIP Cheker, Plus Drag&drop czy Plus GUS.

Plus Workflow można zintegrować z dowolnym zewnętrznym systemem informatycznym (np. SAP, Movex, Symfonia, QAD, IFS, Optima itp). Dokumenty i dane z systemu Plus Workflow są przekazywane do systemów zewnętrznych przez dedykowane webserwisy, pliki płaskie oraz komunikację z tabelami bazy danych.

Szybki dostęp

z dowolnej przeglądarki internetowej

Zarządzanie

procesami w czasie rzeczywistym

Nieograniczone możliwości

konfiguracji systemu

Bezpieczeństwo

dokumentów biznesowych i danych

Ekonomiczne rozwiązanie

dla każdego typu biznesu

Łatwe projektowanie procesów

metodą drag&drop

Graficzne studio modelowania procesów

Plus Workflow Editor

Samodzielne modelowanie

Możliwość samodzielnego uruchomienia dowolnego obiegu dokumentów w organizacji.

Elastyczność i niezależność

Możliwość dowolnego projektowania formularzy przy wykorzystaniu funkcjonalności drag&drop.

Przyjazny interfejs

Pozwala na intuicyjną i łatwą pracę w systemie Plus Workflow Editor.

Oszczędność kosztów

Tworzenie nowych procesów we własnym zakresie ogranicza koszty angażowania specjalistów IT.

Narzędzia do skanowania i OCR dokumentów

Zaawansowane rozwiązania, które umożliwiają poza standardowym skanowaniem faktur i dokumentów ich rozpoznanie w systemie, dzięki mechanizmowi OCR. Rozwiązanie to ogranicza pracochłonność związaną z rejestracją faktury, a klient rozlicza się za liczbę faktur, z których odczytano dane.

Jest to moduł, który umożliwia wysyłanie akceptowanych w systemie Plus Workflow faktur. Odczytywanie danych z faktury następuje z wykorzystaniem technologii OCR. Rozwiązanie to ogranicza pracochłonność związaną z rejestracją faktury, a klient rozlicza się za ilość faktur.

OCR

Jest to niezależna aplikacja umożliwiająca skanowanie, poprawę jakości skanowanych dokumentów oraz eksport dokumentów do systemów zewnętrznych, w tym Plus Workflow. Produkty Kofax dostępne są w trzech wersjach: Kofax Express, Kofax Capture i Kofax VRS.

Rozwiązanie przeznaczone do pozyskiwania danych z różnych typów dokumentów przy wykorzystaniu OCR. Aplikacja jest w stanie douczyć się w zakresie odczytywania danych w trakcie pracy. Dzięki temu kolejne faktury skanowane są z większą skutecznością.

OCR

Zaawansowana i kompletna aplikacja pozwala na odczytywanie danych zarówno z nagłówka jak i pozycji faktury, przy wykorzystaniu logiki biznesowej. Jest również wyposażona w inteligentny mechanizm uczenia się. Przyczynia się to do zwiększenia efektywności pracy aplikacji.

plus dms

Plus DMS -
elektroniczne archiwum dokumentów

Moduł Plus DMS to elektroniczne repozytorium dokumentów pozwalające na przechowywanie dokumentów w bezpiecznych i wydajnych strukturach systemu, niezależnie od realizowanych procesów biznesowych. Dzięki temu rozwiązaniu, każdy użytkownik ma dostęp do krytycznych informacji zawartych w dokumentach z poziomu przeglądarki internetowej. Elektroniczne archiwum może być wykorzystane na potrzeby skanowania i archiwizacji kompletu dokumentów klienta, tj. wniosek, umowa, oświadczenie, reklamacje, korespondencja, faktury, akta osobowe czy dokumentacja produktowa i inne.

Dodatkowe usługi

Obsługa serwisowa

Usługi wsparcia Suncode mają na celu zapewnienie wysokiego komfortu pracy z wdrażanymi rozwiązaniami. Obejmują one między innymi doradztwo dla administratorów i użytkowników rozwiązania, wsparcie w zakresie modelowania procesów oraz dbanie o bieżący rozwój budowanych aplikacji. W ramach tych usług oferujemy serwis skanerów dokumentowych świadczony na terenie całego kraju, a także outsourcing przechowywania dokumentów elektronicznych.

Szkolenia indywidualne i zespołowe

Szkolenia dedykowane są zarówno dla administratorów i użytkowników wdrażanych rozwiązań jak również dla osób odpowiedzialnych za samodzielne uruchamianie kolejnych obiegów dokumentów. Dla tych osób kierowane jest odpowiednie szkolenie z zakresu modelowania procesów biznesowych, przy wykorzystaniu Plus Workflow Editor. Jest ono prowadzone przez trenerów z dużym doświadczeniem wdrożeniowym.

Suncode oferuje nowoczesne rozwiązania IT, które wspierają organizacje w zarządzaniu procesami biznesowymi w dowolnej dziedzinie ich działalności. Naszym wiodącym rozwiązaniem jest autorski system Plus Workflow, który pozwala odzwierciedlić każdy proces biznesowy bezpośrednio w programie. Dzięki systemowi praca odbywa się w łatwy i przyjemny sposób. Zapewnia pełną mobilność pracy oraz bezpieczeństwo przesyłanych dokumentów.

System Plus Workflow wraz z komponentami RPA umożliwia opracowanie i uruchomienie dedykowanych robotów (programów komputerowych), które wykonują powtarzalne czynności wg określonego algorytmu. Roboty odtwarzają działania użytkownika wykorzystując bezinwazyjne techniki jak operowanie na stronach HTML, „screen scraping” czy skrypty. Umożliwiają pracę w różnych środowiskach informatycznych.